Laman Buah Pinggang Rawatan Batu - Adakah Terdapat Lebih Daripada Air?

Laman Buah Pinggang Rawatan Batu - Adakah Terdapat Lebih Daripada Air?

Minggu ini sahaja, beribu-ribu pesakit akan mencari rawatan batu karang rumah selain daripada air untuk membantu mengepam batu karang mereka. Malangnya, air hanya boleh melakukan banyak untuk membantu anda lulus masalah anda tanpa rasa sakit.

Ia telah menunjukkan bahawa batu karang lebih besar daripada 5 mm mungkin perlu sesuatu yang lebih daripada air untuk membantu mereka lulus. Jika anda serius tentang curahan batu karang anda tanpa rasa sakit, ini 5 tips boleh membantu anda berbuat demikian!

Doktor saya Cadangan Minum Banyak Air

Air mempunyai ribuan manfaat dan satu faedah adalah untuk membantu mencuci buah pinggang batu. Oleh itu, anda harus mengikuti nasihat doktor anda untuk minum air yang banyak. Malangnya, ramai orang mendapati bahawa minum air yang banyak tidak membantu.

Jika anda telah minum air tetapi tidak berjaya, terdapat banyak rawatan alternatif lain yang mungkin anda mahu mencuba. Penyelidikan kesihatan semula jadi menunjukkan terdapat banyak ubat-ubat lain yang anda boleh cuba yang mengepam buah pinggang, membubarkan batu karang kalsium berasaskan dan juga mencegah batu karang masa depan daripada terbentuk.

Walaupun doktor anda tidak pernah menyebut ini, berikut adalah beberapa rahsia yang anda mungkin ingin mencuba di rumah.

Tips untuk buah pinggang Utama Rawatan Batu

1. Semasa minum air yang banyak, ia akan membantu untuk menambah sekurang-kurangnya 6-7 hidangan sayur-sayuran kegemaran anda dan buah-buahan untuk diet anda. Kedua-dua buah-buahan dan sayur-sayuran mengandungi serat larut air yang membantu mencuci buah pinggang. Kebanyakan buah-buahan dan sayur-sayuran juga mengandungi asid sitrik yang boleh membantu melarutkan kalsium terkumpul di dalam buah pinggang.

2. pencinta teh dalam nasib juga! Satu ubat biji saderi juga telah banyak membantu bagi kebanyakan pelanggan saya. Semua yang anda perlu lakukan adalah mendidih 2 sudu besar dengan 2 cawan air. Menapis benih sebelum anda minum dan minum teh dengan kerap. (Wanita hamil harus mengelakkan ubat ini.)

3. Musim panas adalah masa yang baik untuk makan tembikai. Tembikai adalah makanan ringan yang besar dan telah ditunjukkan untuk membantu dalam penyingkiran batu buah pinggang. Apa yang perlu anda lakukan ialah makan sebanyak tembikai yang anda boleh dalam satu hari. Anda akan mendapati banyak lawatan ke bilik air kerana tembikai kebanyakannya terdiri daripada air.

4. Latihan! Senaman! Senaman! Cuba senaman sekurang-kurangnya 45 minit setiap hari sehingga batu anda lulus. Senaman membolehkan semua fungsi badan untuk beroperasi dengan lebih berkesan yang boleh membantu untuk lulus batu karang.

5. Akhir sekali, pesakit telah dijumpai kekurangan magnesium. Pertimbangkan mengambil suplemen magnesium tidak kurang daripada 300-350 mg / hari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar