Empat Cornerstones

Empat Cornerstones

Pertama, dalam recapping kami mempunyai beberapa andaian teori dan empat 'batu asas' yang ketara di mana untuk membina model bekerja terapeutik elektronik radio. Pertama elektronik radio menganggap bahawa kita intrinsik disambungkan dan dipelihara oleh kosmos. Walaupun boleh dikatakan di luar membuktikan pada masa ini, ia masih kekal sebagai 'diberi' oleh penduduk umum. Andaian Kedua adalah bahawa kita mempunyai 'keupayaan percuma' untuk berinteraksi dengan ini 'alam semesta' bergantung kepada tahap pertumbuhan kami dan sistem kepercayaan. Di samping itu terdapat beberapa 'asas kritikal' yang membentuk 'batu asas' dalam elektronik radio. Pertama semua yang 'bernombor' dan diambil kira. Kedua perubahan berlaku 'dalam undang-undang kosmik. Ketiga, bahawa 'nama permainan' adalah PEMBEBASAN! Keempat, bahawa 'pandangan' dan kemajuan berbangkit datang dari kuantum melompat melalui 'gerak hati'.

Doktor Doktor !.

Apabila saya mula pencarian saya untuk mencari jawapan tentang 'keletihan kronik' saya, saya telah memulakan perjalanan baru ini segar dari Uni tamat pengajian dalam bidang Sains Gunaan. Latihan saya dalam 'kaedah saintifik' memberikan saya keyakinan yang luar biasa 'dalam apa jua bidang saya pekerjaan akan. Apabila saya bertanya tentang bagaimana untuk 'memperbaiki' 'keletihan' malar ini saya secara semulajadi pergi ke doktor. Semua ujian yang dinyatakan; 'Keputusan adalah dalam julat normal. Walau bagaimanapun, apa yang saya rasa tidak 'normal'! Sebagai seorang anak saya boleh berlari dan melompat. Apa yang berubah? Saya ditinggalkan 'carian konvensional' saya dan melihat ke dalam beberapa perkara 'zaman baru'. Pertanyaan ini adalah sangat menarik. Saya melihat, sampel, diuji dan dinilai semua yang saya dapat itu adalah alternatif. Senarai saya bereksperimen dengan mungkin satu 'siapa yang daripada apa apa' dalam 80-an.

Precognition adalah Real ?.

Walaupun semua ini 'alternatif kesihatan' ada kekuatan dalam hak mereka sendiri, saya mula tertanya-tanya jika ia adalah mungkin untuk menggabungkan beberapa, jika tidak semua, ini ke dalam sistem yang sangat 'terbuka' penyembuhan? Saya mula gambar dalam 'mata minda' saya 'sistem penyembuhan' yang membolehkan saya banyak dari 'terapi alternatif' digabungkan ke dalam satu 'sistem penyembuhan. Saya perlu untuk mencari dan mengajar diri saya 'sistem penyembuhan' yang membuatkan saya 'tuan nasib saya sendiri. Saya mahu dapat belajar tentang apa yang memegang saya kembali dan untuk membebaskan diri daripadanya. Carian saya pergi selama beberapa tahun. Hari, ketika impian saya menyedari dirinya sendiri! Saya telah diperkenalkan dengan seorang lelaki yang telah membuat ini 'mesin Radionic' di bandar yang akan datang. Apa nasib.! Lol .. Saya cepat memperoleh 'kotak hitam' pertama saya di 85! Saya menjadi betul-betul diserap dalam 'sains kabur' kerana ia ketika itu. Saya telah membaca semua yang saya boleh mendapatkan tangan saya pada kerana tidak ada 'buku teks' seperti itu. Terdapat agak sedikit di web dan di perpustakaan. Saya terikat bersama-sama apa yang saya boleh. Saya mula membuat teori, merumus, dan merawat diri saya sendiri. Saya telah mendapati semangat benar!

Kristal adalah berguna.

Sepanjang hari-hari awal memahami elektronik radio, saya membaca bahawa menggunakan kristal adalah satu bahagian penting dalam menggunakan mesin ini. Latihan saintifik saya belum bersedia saya untuk ini. Saya mempunyai 'block' yang sebenar! Saya menghampiri 'sains' dari sudut semata-mata 'mekanikal' pandangan. Saya tidak melihat bagaimana kristal boleh membuat apa-apa perbezaan? Semakin saya bertanya mengenai 'kristal' semakin saya terpaksa menghadapi hakikat bahawa saya akan perlu belajar bagaimana untuk menggunakannya. Guru saya adalah lembut dan 'roh' pemahaman. Saya terpaksa menghabiskan masa beberapa 'masa otodidak' sebenar pada satu ini. Ia adalah benar-benar menyakitkan untuk menghadapi pemikiran sempit saya dan ego di cermin! Percubaan pertama saya adalah seperti kanak-kanak belajar berjalan. Ia adalah campuran merangkak, berjalan dan jatuh. Sakit pertumbuhan sangat nyata. Akhirnya, beberapa tahun, dengan bantuan beberapa orang guru, saya beransur-ansur diterima 'hikmat' daripada dowsing dan bagaimana 'intrinsik' penting kemahiran ini adalah untuk Amalan elektronik radio saya.

Guru dan Pelajar.

Dowsing kini merupakan sebahagian yang amat nyata Amalan saya dan saya tidak akan mendapat keputusan yang mendalam itu tanpa ia. Saya memberitahu cerita ini untuk membantu dan memberi inspirasi kepada orang lain untuk mengikuti impian mereka tidak kira bagaimana mustahil mereka mungkin kelihatan. Tuhan memberkati semua guru yang memberikan saya, masa cinta mereka tidak lagi supaya saya boleh berkembang menjadi orang yang saya diciptakan untuk menjadi! Pembebasan iklan infinitum!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar